Kyvadlo aneb úvod do kyvadlistiky

 


Kyvadlo představuje velmi jednoduchý nástroj, může jej prakticky bez jakýchkoli znalosti ovládat každý, a vztah s kyvadlem se odvíjí v rovině od "dělá si to, co chce" až po "bezvadně funguje". 

Nejsem teoretik a jakékoli knihy o kyvadlu okázale ignorují. Potřebuji svůj kus minerálu, s nímž jsem sžitá, aby mi byl pravdivým ukazatelem a aby mně ty správné otázky automaticky napadaly. Jistě, měli jsme dobu, kdy mi zanášelo, protože a jednoduše, takovou dobou si se svým kyvadlem musí projít každý. Navzájem se vychováváme. Já na to své již nedám dopustit, a jakmile jsme si prošli něčím, funguje úžasně. 

Takže, proč si pořídit kyvadlo? Když pominu storky typu vypravuji dvě malé děti do školky, všude je zmatek a já nevím, kde mám klíče... a ono mi natolik zklidní mysl, že mám časovou ztrátu pouze 2 minuty, tak obecně se tím lépe propojujeme sami se sebou, s tím, co máme v nevědomí. 

Jelikož nemám ráda dvě věci: teoretické knihy o kyvadle a různé tabulky, kde po písmenku dolujete odpověď, budou mé příspěvky opravdu o tom, co dovede kyvadlo, na nějž jsme napojení. 

Jednoduše, začala jsem někdy kolem svých 16, když jsem něco rodina uviděla v televizi a začali jsme to zkoušet. Tak jsem to vyzkoušela s obyčejným prstýnkem a řetízkem. Stalo se, že v rámci našeho rodinného kruhu jsem měla nejvíce přesné odpovědi. Takže jsem hodně věci jako nejpřesnější kyvadlista amatér jednoduše ověřovala já. Samozřejmě ono se to rozšířilo mezi přátelé rodiny, a tak jsem jako náctiletá žába dělala médium. Neb závažnost otázek, zda pár bude mít dítě apod, jsem opravdu nevnímala.  

Naštěstí má dráha úspěšně se rozvíjejícího kyvadlisty byla přerušena nástupem na vysokou školu. Několik let jsem kyvadlo používala pouze výjimečně a vyrobila jsem si jej z čehokoli, co právě bylo po ruce. Což je docela fajn přístup, máte-li citlivost. 

Nemyslím si, že na začátku je potřeba něco více, nežli pouze si s tím hrát a zkoušet to občas. Můžeme vést polemiku na téma, nakolik to je přirozené, nicméně dopracovat se do stádia, kdy kyvadlo má oprávněně vaši důvěru chce již trochu přístupu. Od svých teeneage let, kdy jsem poskytovala zdarma na zakázku kyvadlové služby kamarádům mých rodičů, jsem kyvadlo takto ve velkém nerozjela. Jistě, asi dva roky jsem spolupracovala s jednou tehdy přítelkyni, která měla sklony k hysterii a občas si musela zobnout neurol, kdy jsme kyvadlovala. To již jsem měla své současné kyvadlo. Ale ono potvůrka si z ní začalo tropit pořádnou legraci. 

Takto jsem si odbyla dobu, kdy kyvadlo strašně rádo zanášelo a dělalo si neuvěřitelnou legraci. Potom toho zanášení bylo méně a méně. Ono totiž nereaguje úplně otevřeně, když jsme rozrušení a velice si přejeme, aby něco nějak dopadlo. 

Takže v různých obdobích jsem jej používala i nepoužívala. Měli jsme k sobě fajn vztah a já se naučila nesahat na něj v rozrušení. Posléze naučit se zklidnit kyvadlem. Naučit se koncentrovat kyvadlem. Občas si uděláme večer ve stylu jen my dva, to je potom show.  Ale než jsem se dostala na nosím jej sebou, ačkoli nejde o to, používat jej denně, chvíli to trvalo. Popravdě, ve chvílích, kdy mi opravdu šlo o hodně, nikdy mně nepodrazilo. A to jej mám od roku 2010. 

Úplně novou kapitolu jsme spolu otevřeli u posledních prezidentských voleb. Od začátku mi potvrdilo Pavla. Jako popravdě, neviděla jsem až takový rozdíl mezi Andrejem a Pavlem (jako vážně, bral vůbec někdo Danuši, že by mohla proniknout do druhého kola? ...to se snad v esoterických kruzích nikomu nemohlo stát). Nakonec vzhledem k tomu, že současná vláda dělá vše pro to, aby byl Andrejko zase premiérem, doporučuji i pro liberály si na něj trochu začít zvykat. Také jsem porozuměla tomu, že mé kyvadlo bude fungovat na věci, které se mně osobnostně týkají, anebo které chci vědět jenom pro sebe. 

Takže mé kyvadlo pracuje výhradně pro mě, držím jej stranou od svých komerčních aktivit a máme spolu vynikající vztah. Důvod je jednoduchý, aby fungovalo bezvadně, potřebuje velmi ostrou mysl bez jakéhokoli víření energií. Jinak se změní v kumpána opíjejícího se vaším zoufalstvím, nadějemi, radostí i hněvem...jednoduše aktuálními emocemi, a odkyve vám naprosto cokoli, jen aby se to šílené víření energií zklidnilo. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vztahy z pohledu astrologického

Vliv Venuše a Marta na partnerský vztah (living astrology)