Takže Pragmatická potvora

 


Pragmatická potvora je můj projekt, který vznikl tak trochu jinak. Dlouhá léta provozuj svůj blog Adjustment, který pojednává o magii, tarotu, astrologii, okultismu seriózně, protože nemám ve zvyku opisovat, a pokud to dělám, tak to i přiznám. Jenomže jestliže má být něco, cokoli, založeno na vlastní zkušenosti, je potřeba k věci přistupovat vážně.  Můj blog se tak jasně vyprofiloval a mi začala chybět platforma, kde bych natolik vážná býti nemusela.

Pragmatická potvora je projektem komerčním. Neznamená to, že za čtení zde musíte platit, ale že vznikla proto, že jsem měla narvaný vzkazník žádostmi o rady, tarotové rozklady, astrologické rozbory a podobné věci. A protože točím hodně projektů, některé jsou náročnější na finance, Univerzum si postavilo hlavu a začalo mi klást do cesty překážky. Magická dlouholetá praxe má tu výhodu, že hodně věcí stran Univerza již poznáte. Takže jsme spolu našli smír, když jsem koncem roku 2021 rozjela svůj komerční projekt. 

Ten je založen na raritním přístupu, tedy nemusím mít mnoho klientů, ale postupně se klientela, tedy lidé, jímž můj přístup sedne, vytváří. Klient je pro mě inspirací, a podle toho co vidím v jeho horoskopu mu o něm napíši. Řeším u svých klientů jejich možné směry v seberozvoji, a jsem schopna jej inspirovat i v magické praxi, protože když znám jeho horoskop a on ví, jak jej vidím, dají se posléze různé věci. 

Sice jsem si ještě na mercedesa a novou vilu takto nevydělala, nicméně to vyřešilo problém s narvaným vzkazníkem a Univerzum mi přestalo do mých ostatních věcí klást podivné pastičky. Občas ještě zkouší, když se objeví někdo, kdo by potřeboval radu nejlépe zdarma, ale já na podobné věci již nenaletím.

Zároveň mám jistou potřebu psát o věcech, které ženy běžně řeší. Jako zkoušela jsem to na blogu, kde popisuji goetické démony, různé aspekty magické praxe, severskou magii, magii Starověkého Egyptu, ale jaksi to nebylo ono.   

Popravdě až dnes jsem se překonala a dala si reklamu do nějaké esoterické skupiny, která mi nepřišla jednostranně zaměřená na zakladatele. Zase proč kalit vody někomu, kdo skupinu používá jako komunikaci se svými a často i potencionálními klienty. 

Mojí velkou vášní je tarot, lenormand a cikánské karty. A tady se hodlám vyřádit v tomto směru trochu nevážně. Jistě, jsem schopna dělat i tarotové rozklady. Ty nezaměřují na čtení budoucnosti, ale právě na to, aby se klient podíval na svojí situaci trochu jinak. Nenutím jej do věci, na které v danou chvíli evidentně ještě není připraven. 

Jistě, tarotové rozklady bývají zaměřené zejména na divinaci. Soukromě jej hodně využívám. Jenomže já znám sebe i své lidi. Provádím kousky jako třeba výběr automobilu podle tarotu, daří se mi i testovat různé závady. Chce to otevřenou mysl tazatele, který odhodí racionální předsudky, protože tarot ukazuje na věci, které v dané chvíli není jak ověřit, pokud jde o divinaci. A nemám chuti někomu totálně vykládat něco, z čeho bude ohromen a hladký průběh něčeho, co kdyby nevěděl, si svými pochybnostmi zkomplikuje.  

Také se domnívám, že hodně lidí, nemám odvahu říci, že každý, se může naučit s tarotem pracovat natolik, aby mu byl dobrým rádcem. Proto nabízím i konzultace stran toho, jak se naučit pracovat či lépe pracovat s vlastními kartami. 

Doufám, že hodně čtenářů se na těchto stránkách zejména pobaví a možná uvidí, že na to, co řeší, je možné nahlížet i trochu jinak.     

   

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kyvadlo aneb úvod do kyvadlistiky

Vztahy z pohledu astrologického

Vliv Venuše a Marta na partnerský vztah (living astrology)